piątek, 27 października 2017

Dla przyszłej emerytki.

 Miałam Wam pokazać coś innego
 a co zostało przygotowane dla
I love digi
Ale zbieg okoliczności zmienił moje plany.
Ta okoliczność to moja drukarka.
W chwili zlecenia jej drukowania poinformowała mnie,
że właśnie skończył się jeden z tuszy
 a niestety nie miałam nowego w zapasie.
 Ni i co tu zrobić.
Jest tylko czarny.
Nie zastanawiając się wiele,
 wydrukowałam digi w szarościach
 i odkryłam, że prezentują się świetnie.
 Przy okazji odszukałam promarkery
i lekko je podmalowałam.
I tak oto prezentują się w digi stemple w szarościach.
I jak Wam się podobają ?
 




( przepraszam za okropne zdjęcia :-(
 ale pogoda nie rozpieszcza)

Czasami fajnie jak coś nas zaskoczy.
 Mam nadzieję, że ta wersja Wam się spodoba :-)
Miłego dnia i dziękuję za odwiedziny :-)
 
 
 
 
 Bożena Avaler
 

2 komentarze: